2012. december 16., vasárnap

A kiválasztott 12

Tavaly jelentkeztem először a molyon Lobo által meghirdetett Csökkentsd a várólistádat elnevezésű kihívásra, amelynek az volt a lényege, hogy ki kellett választanom a mérföldhosszú várólistámról 12 olyan könyvet, amely már több, mint 6 hónapja porosodik ott a sorára várva és ezeket egy év alatt azaz 2012 folyamán el kellett olvasnom. Most, hogy a tavalyi 12-es csapatot sikerrel kipipálhattam, alig vártam, hogy 2013-ra is meghirdetésre kerüljön ez a kihívás, amelyről részletesen ITT olvashattok.

A tavalyi könyvkupac kiválasztása nehezebb volt, mint amit 2013-ra állítottam össze, most olyan könnyen jöttek a könyvek. Csak le kellett ülnöm a polcaim elé, körbenéztem és rögtön megcsapott az érzés, hogy "hú, ezt milyen régen tervezem már!" vagy "jéé, még ezt sem olvastam eddig" illetve "ez vajon hogy nem került eddig a kezembe?". Van köztük szépirodalom, szórakoztató irodalom, krimi, magyar és persze külföldi is. Tehát összeállt a virtuális polcom (lásd lentebb) és most is, csakúgy mint tavaly, már alig várom, hogy 2013 beköszönte után elkezdhessem az olvasást. Főleg azért, mert az idei esemény keretén belül is csupa olyan könyv került a kezembe, amely maradandó élményt adott és visszagondolva nagyon bántam volna, ha nem olvasom el őket. Reméljük a jövő évi kupacról is ugyanezt mondhatom majd el!


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...