2013. szeptember 2., hétfő

Könyvszaporulat- augusztus

Újabb hónaptól búcsúzom, újabb számvetést készítek. Azt kell, hogy mondjam az augusztus kimondottan jól sikerült hónap volt. Júliusban kicsit elszállt velem a ló, ezért megfogadtam, hogy az augusztusi kilengést igyekszem megelőzni és önmérsékletet fogok tanúsítani. Persze azért tartottam tőle, hogy majd a hónap végén csúfos kudarc lesz ennek a fogadalomnak a vége, de most saját magamon is meglepődve azt látom, hogy csak két szerzeményről tudok beszámolni. Ráadásul a beszerzés költségeit tekintve a legjobb hónapot tudhatom magam mögött.

Csere útján Nima-tól szereztem be Isabel Allende Lelkem, Inés c. könyvét, amely már régóta állandó szereplője volt a kívánságlistámnak. Bár eddig még a Kísértetházat sem sikerült elolvasnom az írónőtől, de érzem, hogy mindkét könyvnek nálam van a helye és igyekszem hamarosan sort is keríteni rájuk.

A második beszerzésemet a nyaralásnak, pontosabban az ott olvasott egyik történetnek köszönhetem. Mint már írtam róla itt a blogon is, Erika Robuck Hemingway lánya c. regénye volt az egyik nyaralós könyvem. Az írónő annyira felpiszkálta a kíváncsiságomat Hemingway munkássága iránt, hogy nyaralás után elzarándokoltam az egyik kedvenc antikváriumomba, ahol az Európa Zsebkönyvek sorozatban ráakadtam Az öreg halász és a tengert és egyéb elbeszéléseket tartalmazó kötetre mindössze 200 Ft-ért (!). Eszem ágában sem volt otthagyni, pláne, hogy igazán jó állapotú volt. 

Nagyon kíváncsi vagyok már ezekre a történetekre is, a hosszú téli estéken (fene tudja, hogy miért, de most várom őket) azt hiszem, nem leszek híján az olvasnivalónak!

3 megjegyzés:

Amadea írta...

Hát, te tényleg nagyon mértéktartó voltál.:)

katacita írta...

jó kislány :)

Nikkincs írta...

Amadea: igyekeztem, pedig többször is jártam könyvesboltban és sikerült úgy kijönnöm, hogy nem vettem semmit, ritka az ilyen :)

katacita: ó, köszönöm! :) Láttam a Te szépségeidet, nagyon jókat választottál!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...