2012. december 3., hétfő

Egy pad, egy kávé és egy könyv #4

Nem, nem őrültem meg, hogy december legelején, ebben a hirtelen jött nagy zimankóban kint olvassak egy padon a szabadban, de vasárnap a címben említett dolgok és én egy helyen voltunk, annyi különbséggel csak, hogy azt a bizonyos padot felcseréltem egy kávéház székével. 

Ugyanis vasárnap késő délután egy Vörösmarty téri karácsonyi vásározós programot terveztünk annak minden kellemes hozadékával együtt (forralt bor és frissen sült kürtős kalács), csak én korábban indultam el itthonról, hogy még pár karácsonyi ajándékot be tudjak szerezni. Persze egy igazi könyvmoly nem vehet más ajándékot, mint könyvet, ezért jó pár könyvvel felpakolva indultam a találkámra. Hiába sétáltam szép lassan a gyönyörűen kivilágított Andrássy úton, mégis a megbeszéltnél korábban érkeztem a célállomáshoz. Mivel az idő elég cudar lett, ezért egy hirtelen ötlettől vezérelve betértem a közelben lévő egyik kávézóba és jó szokásomnak megfelelően vettem magamnak egy caffé lattét, leültem melegedni egy kicsit a sok külföldi közé és pont azon szomorkodtam, hogy nincs nálam az aktuálisan olvasott könyvem. Aztán felcsillant a szemem, hiszen a táskám tele volt ajándékba szánt könyvekkel és mellettük lapult egy olyan, amit magamnak vettem. Hogy ezt elfelejtettem az előbb megemlíteni? Jaj, hát ez tipikus könyvmoly betegség! Hiába mentem be másnak ajándékot venni, egyszerűen most nem bírtam úgy kijönni, hogy magamnak ne vegyem meg Chris Greenhalgh Ingrid Bergman megkísértése c. könyvét. Milyen jó, hogy épp nálam volt! Amíg megittam a kávémat, szép lassan elolvastam az első pár oldalt és csak azért nem mélyedtem bele jobban, mert egy szempillantás alatt eltelt az idő és majdhogynem elkéstem a találkozóról.
Egyet bizton mondhatok: engem ez a könyv már az első oldalain elvarázsolt, szerintem nagyon fogom szeretni! Ráadásul amennyire szeretek a kellemes napsütésben és jó időben a szabadban olvasni, most ugyanennyire jól esett egy kicsit megpihenni a melegben, nézni a kávék és forró csokik mellett beszélgető vagy épp olvasó embereket, hallgatni a kávézóban szóló halk zenét. Aki megteheti, próbálja ki, nagyon jól fog esni!

2 megjegyzés:

Szilvamag írta...

ÓÓÓ! Milyen karácsonyi itt a hangulat :)

Nikkincs írta...

Gondoltam advent első hétvégéjének örömére illő lenne a bloggal is a karácsonyra készülni :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...