2014. augusztus 28., csütörtök

Új könyv érkezik Anna Gavaldától!

A minap ültem a szobában, ami - gondolom mondanom sem kell - tele van könyvespolcokkal. Szóval az ágyon ücsörögve akármerre is néztem rögtön könyvek bámultak rám vissza, olvasottak vagy még olvasásra váróak és egyszer csak megakadt a szemem az egyik kedvencemen. Ez pedig nem más, mint az Együtt lehetnénk Anna Gavaldától. És akkor arra gondoltam, hogy:

1. Ú, újra kellene olvasnom valamikor az ősz folyamán a könyvet!
2. De jó lenne ha egy újabb történettel jelentkezne az írónő, mert egy könyvét leszámítva mindent olvastam már tőle.

Erre pár nappal ezelőtt az interneten barangolva mit találtam? Igen, bizony, egy új Gavalda-könyv érkezik hamarosan! (Bárcsak minden kívánságom így válna valóra!) Bevallom, én már a borítójába is beleszerettem, iszonyúan tetszik, hangulatos, színes, de a fülszöveg is nagyon jó kis sztorit sejtet. Remélem - és ezzel tudom, hogy nem vagyok egyedül, mert már örömködtünk egy páran -, hogy hasonlóan jó kis könyvet kapunk majd, mint az Együtt lehetnénk esetében!

Anna Gavalda: Édes életünk
Mathilde 24 éves. Hivatalosan művészettörténet szakos egyetemi hallgató. Valójában a sógorának dolgozik, és a munkája leginkább abban merül ki, hogy álnéven kommentelget különböző honlapokon. A nagyvárosi fiatalok tipikus életét éli. Bulizik, pasizik, lazul. Aztán egyszer elhagy egy tekintélyes összeget, és ez – különösképpen a pénzt megtaláló férfi – megváltoztatja az életét. Yann 26 éves. Bár egyetemet végzett, egy bemutatóteremben dolgozik, ahol kis koreai háztartási robotokat prezentál az érdeklődőknek. Már két éve él együtt a barátnőjével, akivel egyre hűvösebb a viszonya. Egy majdhogynem vadidegen házaspárral kell elbeszélgetnie, hogy rájöjjön, valamit nagyon elrontott az életében. Hogy mi a közös a két párizsi fiatalban? Nem találják a helyüket, és lassan már elmenne mellettük az élet a maga kihívásaival, amikor…
Anna Gavalda két – egymáshoz lazán kapcsolódó – kisregénye szórakoztatóan és elgondolkodtatóan szól a 21. századi fiatalok égető problémáiról, két kor- és kórtörténetet nyújtva az olvasónak. Hősei kiútkeresők, vagy nagyobb szavakkal: az élet értelmét kutatják.

Kiadó: Magvető
Oldalszám: 280
Megjelenés időpontja: 2014. szeptember 24.

5 megjegyzés:

Andrea írta...

De jó! Nekem is a napokban jutott eszembe a Vigaszág, mert az vár rám az írónőtől, de ez az új könyve is felcsigázott :). (Szét is nézek a megjelenések között, mert biztosan összejön egy Mustrára való.)

horsegirl írta...

Ez nagyon jól hangzik; köszi, hogy írtál róla. Bár még nem olvastam az írónőtől, de tervben van.

Nikkincs írta...

Andiamo: sokaknak nem tetszett a Vigaszág, én azt is szerettem. Igaz, nem volt akkor élmény, mint az Együtt lehetnénk, de olyan Gavaldás volt :) Ugye, szerintem jó lesz ez is!
Látom is, hogy van új Mustra, megyek is olvasni.

horsegirl: mindenképp keríts rá sort, vannak rövidkéi is, mondjuk kezdetnek a 35 kiló reményt meleg szívvel tudom ajánlani neked :)

theodora írta...

Én még csak az Együtt lehetnénket olvastam, nagyon megszeretettem. Újabb könyvet nem olvastam tőle, pedig a könyvtárban régen többel is szemeztem (ja de egyikbe belekezdtem, de nem fogott meg - talán a Vígaszág volt?).
Én molyon polcokon láttam meg, ment a is friss könyves bejegyzésbe, nagyon kíváncsi vagyok rá :)
(nekem is újra kéne olvasnom az E.l.-et :D)

Nikkincs írta...

theodora: azt hiszem, hogy az Együtt lehetnénk mindannyiunk nagy kedvence, de nekem a többi is bejött, igaz, hogy a pálmát még mindig az viszi :)
Én is nagyon várom! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...