2012. július 1., vasárnap

Könyvszaporulat - június

Az a helyzet, hogy lassan le kellene szoknom arról, hogy bármilyen fogadalmat tegyek könyvekkel kapcsolatosan. Ugyanis hónapról hónapra megszegem azt. Az elmúlt hónapokban is szép mennyiségű könyvet gyűjtöttem össze és gondoltam, hogy majd a nyár megérkeztével "cápáskodásom" kisebb hőfokra kapcsol. De nem ez történt.

Itt a nyár, odakint tombol a kánikula, én pedig ebben a hónapban megint nem egy, nem kettő, hanem szám szerint 6 új könyv boldog tulajdonosa lettem, szóval nálam meg a vásárlási láz tombol továbbra is.
Jorge Bucay 20 lépés előre c. könyvét már májusban kinéztem magamnak, csak az utolsó tavaszi hónapban már sokat költöttem, így átcsoportosítottam a költekezésemet június elejére. Ugyanígy voltam Katharina Hagena Az almamag íze c. regényével is. Ez a két könyv volt június első bűnözése.
Aztán jött a Könyvhét, ahol azt gondoltam, hogy majd mennyi könyvvel fogok hazatérni, de végül is két könyvvel lettem gazdagabb: a Park Könyvkiadó kuponját felhasználva vettem meg Clara Sánchez A láthatatlanok c. könyvét és az Ulpius standjánál az akciós könyvek között találtam rá Joanne Harris Rúnajelek c. regényére.
Június utolsó előtti hetét sem bírtam ki vásárlás nélkül. Akkor éreztem késztetést Baráth Katalin A fekete zongora c. könyvének megvételére, mert már én is nagyon kíváncsi lettem Dávid Veron történetére. Illetve Trux Béla A templomos lovag c. könyve is nagyon piszkálta a fantáziámat, úgyhogy A fekete zongora mellett ez is a virtuális kosaramban landolt. Ez utóbbi két könyv annak az elhatározásomnak is eleget tesz, hogy idén szeretnék több magyar szerzőtől olvasni, mint a tavalyi évben. (Eddig egész jól állok ezzel.)

Ebben a hónapban azért arra büszke vagyok, hogy a fenti fél tucat könyv közül 4-et már ki is olvastam, szóval nem csak az itthoni olvasatlan könyveim táborát gyarapították az újonnan beszerezett könyvek. Ráadásul egyik könyvvel sem nyúltam mellé, ami külön öröm.

Júliusban lesz, ami lesz, de már most tudom, hogy két könyvre nagyon fáj a fogam!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...