2015. szeptember 30., szerda

Szeptemberi bevásárlás

Annyira le vagyok döbbenve, hogy holnap már októbert írunk. Valahogy a hét elején eszméltem rá, hogy 30-a az egyben a hónap végét is jelenti és azt is, hogy valahogy egy szempillantás alatt eltelt az első őszi hónap. Van egy olyan érzésem, hogy az év további része is így fog átrobogni rajtam.

Egész pofás lett ez a hónap a beszerzéseket és az olvasásokat tekintve is. Vettem is, fogyasztottam is. Még a hónap elején írt Amadea egy nagyon kis hangulatos posztot a Vérgrófról, ahol Dóri kommentben csak úgy bedobta, hogy épp akciós a Librinél, 499 Ft-ért lehetett beszerezni. Persze munka után el is rohantam a legközelebbi üzletbe és mellé még bekerült szintén akciós könyvként Dennis Lehane sorozatának 3. kötete, a Megszentelt életek. Pocsék volt az a hét, örültem, hogy pénteken ezekkel a szerzeményekkel jutalmazhattam magamat, annak meg pláne, hogy tök jó áron jutottam hozzájuk. Hiába, még mindig örömet okoz a könyvvásárlás!

Majd névnapi ajándékként a barátnőm meglepett a Go-go-girl nyomoz c. könyvvel Liliana Harttól. Hú, ha nekem kellett volna választanom, tuti nem megyek a közelébe a borító és a cím miatt. Viszont pont valami ilyen könnyű, kacagtató csetlés-botlásra volt szükségem akkortájt, így Addison Holmes története akármennyire Szingli fejvadász hasonmás nálam betalált. Olyannyira, hogy múlt vasárnap e-könyvként beszereztem a folytatást, a Go-go girl és a lopott ékkőt (nesze neked vasárnapi boltzár!). Úgyhogy az új könyvek száma 4 darab és ebből 3-at már el is olvastam.

És ha már olvasás, a szeptember ezen a téren egész jól alakult. Velük kalandoztam naphosszat:

1. Anita Amirrezvani: A virágok vére - könyvtári szerzemény, iráni írónő, és egy nagyon buja női történet. Szeretnék majd róla írni, mert megérdemli, hogy felfigyeljenek rá az olvasók, nem is értem miért bujkált előlem eddig ez a történet.

2. Réti László: A parfümőr - éles váltásként egy magyar krimi szintén a könyvtárból, érdekes sztorival és Réti újabb oldalával, a komolyabbikkal ismerkedhettem meg.

3. Kate Morton: Távoli órák - zegzugos kastély, titkok minden mennyiségben és 3 lánytestvér története. Pont passzolt a beköszöntött őszhöz, viszont nekem picit csalódás volt, mert Morton nem tudott újat mutatni.

4. Mikkel Birkegaard: Libri di Luca - egy jópofa könyves krimi, nekem abszolút bejött, persze nem tökéletes, de a célját, a szórakoztatást nálam teljes mértékben elérte.

5. Liliana Hart. Go-go girl nyomoz - mint már írtam egy igazi csajos könyv. Vannak benne hullák, nyomozás, illetve a középpontban egy történelemet tanító tanárnőből hirtelen magánnyomozóvá avanzsált női főszereplő és egy dögös nyomozó szó-és egyéb testközeli csatáinak kimeneteleit élvezhetjük.

6. Benedek Szabolcs: Vérgróf - Budapest, századelő, Ady és Molnár Ferenc, színházak, kávéházak és gyilkosságok. Imádtam a hangulatát, bár egy picit hosszúnak éreztem. A folytatásra is határozottan kíváncsi vagyok.

7. Liliana Hart: Go-go girl és a lopott ékkő - nem, nem vagyok függő, csak vasárnap azt éreztem, hogy folytatnom kell a sorozatot, mert én Addisonon szeretnék még nevetni. Megkaptam. A hőfok eggyel feljebb lett amúgy csavarva, színre lép egy kemény FBI-os fickó is, úgyhogy Addisonnak nem csak az orosz maffiával gyűlik meg a baja, most már két pasit kell helyretenni.


És a többiek szeptembere:

8 megjegyzés:

theodora írta...

Remélem a Vérgróf tetszeni fog, ha már így a bűnbe vittelek :D
Jó könyveket olvastál és vettél - A gogo girl engem is érdekelni kezdett a posztod miatt :) A virágok vérére is kíváncsi vagyok, na meg a Libri di Luca is.

Nikkincs írta...

theodora: jó volt a Vérgróf, hangulatilag nagyon erős, csak egy picit hosszú volt, mármint úgy gondolom voltak benne felesleges részek.
Klassz a gogo, de ne most olvasd NR után! Majd ha valami laza dologra vágysz, vagy jókat szeretnél nevetni.
Mindkét könyv jó, a könyvtár meg szuper, hogy ezeket megtaláltam bent :)

PuPilla írta...

Igazán nem vettél sok könyvet, és már el is olvastad egy részüket. :) Az ilyen nagyon leakciózott vágyott dolgokat vétek amúgy kihagyni.
Ó, én is olvastam néhány éve A virágok vérét, most hogy mondod, majd áthozom poszt-turkálóban a régi bejegyzésemet. :)

katacita írta...

499 Ft-ért a Vérgróffal igazán jól jártál! :)
Remélem, hogy ha majd esetleg a többi részt olvasod, nem fogsz bennük csalódni, amúgy eléggé mások mint az első rész, de ezt lehet, hogy pont neked írtam, valakinek biztos :)
Amikor szóba kerül A szingli fejvadász, mindig eszembe jut, hogy azzal is elmaradásom van, pedig megvan 3 rész is.
Azért a szeptember mindenkinél egész visszafogott vásárlásilag, de gondolom hamarosan elborítanak majd mindent az új megjelenések, én is arra készülök valahol mélyen :D

Amadea írta...

Lehane szívcsücsök író.:)
Nekem is ez a bajom Kate Mortonnal... Hangulatos kis könyvek, de egy picivel több kellene, hogy igazán szeretni tudjam. Kettőt olvastam tőle, nem igazán vágyom arra, hogy folytassam a vele való ismerkedést.

Nikkincs írta...

PuPilla: mostanában igyekszem türelmesen kivárni az akciókat, de már látom, hogy október nem ilyen lesz :)
Éppen most dolgozgatok A virágok vérén, szerintem jó kis regény.

katacita: igen, és már el is olvastam, igazán jó élmény, majd a folytatásokat is szeretném.
Nem olvastad még A szingli fejvadászt? Sürgősen pótolandó :) Vedd elő ha valami könnyűre és vidámra vágysz, én nagyon szeretem.
Hú, ne is mondd, már látom csúfok bukásomat októberben, szerintem sok könyv fog nálam landulni :)

Amadea: igen, nálam is.
Szerintem nem is jönne már be neked a többi. Hangulatosak nagyon a könyvei, de nem tud nagyon mást. Attól függetlenül nem volt rossz könyv, csak többet vártam tőle.

Nita írta...

Jól tetted, hogy megvetted ezeket a könyveket, ennyi bűnözés kell. :)
A vérgrófot el kéne már olvasnom, ezer éve itt áll a polcon.

Nikkincs írta...

Nita: szeretem, hogy itt vagytok ti, társaim a "bűnözésben" és megértő fülekre találok :)
Olvasd, jó könyv, hangulatilag erős és a századeleji Bp. meg annyira más :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...