2012. április 29., vasárnap

Könyvesbolt Mödlingben

... avagy egy könyvmoly soha nem bújik ki a molybőrből


A múlt hetem hétvégéje elég mozgalmas volt, bár a szombati munkanapot megúsztam. Pontosabban szabadságon voltam és egy napra látogatást tettem Ausztriába, a Bécsi-erdő közepébe. Az egész úgy kezdődött, hogy két barátnőm jó pár héttel ezelőtt szólt, hogy április 21-re ne csináljak semmi programot, mert megyünk Bécsbe egy napra, busszal, egy szervezett út keretében. Akkor nagyon örültem az ötletnek, aztán jött a hír, hogy több könyvmoly/blogger épp szombaton fog összefutni a Könyvfesztiválon, és kicsit elszomorodtam, hogy én nem lehetek ott velük. Ettől függetlenül azért a kirándulás nagyon jól sikerült, jól éreztem magam, szép helyeken jártunk, többek között épp Mödlingben, ami egy kedvelt és csodaszép kisváros Bécstől délre. Rengeteg fényképet készítettem, bár amikor egy kicsit leszakadtam a csoportunktól, hogy egy könyvesboltot fotózzak le, akkor páran elég értetlenül néztek rám. De ezt a kirakatot muszáj volt megörökítenem, mert egyrészt szerintem olyan vidám azzal az ernyővel és a zöld békával, másrészt hangosan felkiáltottam, amikor észrevettem Erin Morgenstern Éjszakai cirkusz c. könyvét és a köré "épített" mini cirkuszi sátort. (A fotó minőségét kéretik megbocsátani az amatőr fotósnak.)



Sajnos maga a könyvesbolt már nem volt nyitva, így bent nem tudtam szétnézni, pedig érdekelt volna. Talán majd legközelebb!

Persze a hosszú buszúton volt velem egy könyv is, anélkül nem is indulok hosszabb útra. A kiválasztott J. D. Salinger Zabhegyező c. regénye volt. Elég, ha csak annyit mondok, hogy az oda-vissza út alatt a könyv 40%-át elolvastam? Azaz jól választottam útitársat.

2 megjegyzés:

Szilvamag írta...

Mi holnap megyünk Bécsbe :))) Sajnos ezen a hosszú hétvégén nekem nincs időm olvasni, a család teljesen kisajátít. :)

Nikkincs írta...

Akkor sok szépet fogtok majd látni :) Majd pótolod, most élvezd inkább ezt a szép időt és a jövés-menést :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...